Teatre a l’Ateneu per a 2n cicle d’ESO: «Don Juan Tenorio»
Dijous 4 de febrer, al matí, els alumnes de 3r i 4t d’ESO aniran a l’Ateneu de Cerdanyola a veure l’adaptació teatral del clàssic castellà » Don Juan Tenorio».
Dijous 4 de febrer, al matí, els alumnes de 3r i 4t d’ESO aniran a l’Ateneu de Cerdanyola a veure l’adaptació teatral del clàssic castellà » Don Juan Tenorio».