Fòrum amb l’escriptora Gemma Pasqual

Dins del projecte lector de l’escola, els alumnes de 2n d’ESO han participat a la xerrada de l’escriptora Gemma Pasqual, autora del llibre Xènia, tens un whatsapp. Us deixem unes imatges del fòrum lector, que va ser molt participatiu.