I3 anem a l’aulos

Hola famílies! El passat divendres els nens i nenes d’I3 vam anar a l’Aulos (escola de música) per gaudir de l’audició musical “Així fan, fan, fan”. Ens ho hem passat molt bé, tot ballant i cantant!
Diada de Montserrat 2026

El 27 d’abril vam celebrar la Diada de Montserrat, diada de l’escola, amb moltes activitats compartides dels més petits als més grans. Un dia ple de cultura, esport i valors compartits. ’