Espectacle musical: «Així fan, fan» P3

Hola famílies! Ahir al matí vam poder gaudir de l’activitat musical «Així fan, fan» a la classe. Vam cantar, ballar i jugar. Ens ho vam passar molt bé! Aquí teniu un petit recull d’imatges! Carol i Maria

Hola famílies! Ahir al matí vam poder gaudir de l’activitat musical «Així fan, fan» a la classe. Vam cantar, ballar i jugar. Ens ho vam passar molt bé! Aquí teniu un petit recull d’imatges! Carol i Maria