Ha arribat l’Hivern a P4!

Aquests darrers dies, les nenes i els nens de P4, hem fet uns murals de l’Hivern. Brrrrrrr!!!! Quin fred que fa!!! Ens ho hem passat d’allò més bé!!!

Aquests darrers dies, les nenes i els nens de P4, hem fet uns murals de l’Hivern. Brrrrrrr!!!! Quin fred que fa!!! Ens ho hem passat d’allò més bé!!!