Sortida a Can Coll de P4

Divendres passat, els nens i les nenes dels Esquirols i dels Conills, vam fer una excursió a Can Coll. Vam fer una bona caminada, observant i descobrint tot el que ens ofereix aquest bosc tant bonic! Us deixem un recull d’imatges! Esquirols i Conills