Fem les mones a Ed. Infantil

Hola famílies!!! Aquest matí tots els nens i nenes d’educació infantil hem elaborat una mona. Per la tarda hem pujat al pati dels nens grans i tots junts hem berenat pa de pessic i l’ou de xocolata que ens van regalar a la pastisseria i després anem està jugant una bona estona. Ha sigut un […]