Teatre «Kariguri»

Hola famílies! Aquest matí els nens i nenes d’I3 i d’I4 hem anat a l’ateneu a veure el teatre » Kariguri», un espectacle ple de màgia, titelles, màscares i sons. Mestres d’educació infantil

Hola famílies! Aquest matí els nens i nenes d’I3 i d’I4 hem anat a l’ateneu a veure el teatre » Kariguri», un espectacle ple de màgia, titelles, màscares i sons. Mestres d’educació infantil