Els alumnes de 3r i 4t d’ESO han representat el conte de Nadal «Ara ve Nadal» amb titelles als alumnes d’educació infantil.
Els alumnes de 3r i 4t d’ESO han representat el conte de Nadal «Ara ve Nadal» amb titelles als alumnes d’educació infantil.