Free time activities: creem Flashcards i inventem jocs

A anglès, els alumnes de segon de primària (Cavallets de mar i Ossos panda) han treballat el vocabulari de ‘Free time activities’ (activitats en el temps lliure) amb multitud d’activitats del llibre i de creació pròpia.

Primer van llegir el vocabulari del llibre i es van familiaritzar amb les diverses propostes de listening and reading. Després van observar com algunes de les activitats no s’ajustaven a les que ells fan en el seu temps lliure habitualment (ex: ‘fly a kite’ – volar una cometa). Així que es va decidir crear un nou vocabulari més personal en forma de Flashcards (targetes amb el nom i una representació gràfica), un recurs molt útil i molt utilitzat a anglès.

Primer de tot van fer un llistat de les activitats que ells fan en el seu temps lliure (ex: anar en bici, patinar, visitar a la família…). Després cada grup va seleccionar una activitat que ells fessin o els agradés i van crear la seva targeta, fent un dibuix representatiu i copiant les paraules en anglès.

I finalment van inventar multitud de jocs amb les Flashcards en anglès:

  • Ensenyar les Flashcards ràpidament i dir el nom
  • Ensenyar totes les Flashcards menys una i endevinar la que falta
  • Posar-se una Flashcard al cap i endevinar-la
  • Ensenyar les Flashcards en ordre i després recordar-lo
  • Deixar les Flashcards per la classe i recordar on és cada una
  • Amagar les Flashcards i buscar-les per la classe
  • etc.

Tots junts han gaudit molt i han après nou vocabulari en anglès!

Infantil i Primària

Avinguda Sant Iscle, 6
Cerdanyola del Vallès
08290 Barcelona

Secundària

Carrer Mare de Déu del Pilar, 113
Cerdanyola del Vallès
08290 Barcelona

Infantil i Primària

Av. Sant Iscle, 6
Cerdanyola del Vallès, Barcelona

Secundària

Carrer Mare de Déu del Pilar, 113
Cerdanyola del Vallès, Barcelona

Infantil i Primària

Av. Sant Iscle, 6
Cerdanyola del Vallès, Barcelona

Secundària

Carrer Mare de Déu del Pilar, 113
Cerdanyola del Vallès, Barcelona