Viatge fi de curs 4t d’ESO
Us recordem que diumenge 11 de juny a les 17.45 h ens trobarem a la Plaça de la C de Cerdanyola per iniciar el viatge de fi de curs a Itàlia.
Visita a l’empresa COBEGA dels alumnes de 2n d’ESO
Us recordem que el proper dia 12 de juny els alumnes de 2n d’ESO visitaran la planta embotelladora de begudes COBEGA. La visita es farà en autocar i serà de 9h a 13h.