4t d’ESO parlem amb l’alcalde

Els alumnes de 4t d’ESO han pogut presentar el seus projectes de millora de la ciutat i parlar una estona amb l’alcalde de Cerdanyola, Carlos Cordón. Us deixem unes imatges d’un matí molt interessant!
Sortida a Mercabarna 4t EP 29 de març de 2023

Els alumnes de quart d’Educació Primària hem tingut l’oportunitat de conèixer Mercabarna. Ha estat una experiència molt satisfactòria poder anar a un dels mercats europeus de més prestigi. Amb uns monitors molt divertits i que ens han ensenyat molt, hem fet una gimcana del gust, gaudit de la fruita, vist els enormes magatzems i dinat […]