2n visitem el Palau de la Música Catalana!

El passat dimecres 29 d’octubre els nens i les nenes de 2n vam anar al Petit Palau de la Música a gaudir de l’espectacle Babebra & Mozart. Ens vam quedar ben bocabadats! A més a més, hem tingut la sort de poder entrar a la sala de concerts del Palau de la Música. Després, vam […]