Carnaval a l’escola

La setmana passada vam celebrar els actes de carnaval a l’escola. Dijous, vam celebrar dijous gras al pati de l’escola i vam donar la benvinguda al Carnestoltes. Divendres, tots els alumnes van desfilar amb les disfresses confeccionades per ells mateixos entorn del tema «Cuidem el món». Aquí podreu veure algunes imatges.