El passat dimecres 14 de març, els alumnes de 3r d’ESO van visitar el CosmoCaixa a Barcelona. Van realitzar l’activitat «Viu l’electricitat» i van visitar el museu. Us en deixem un recull de fotografies.
El passat dimecres 14 de març, els alumnes de 3r d’ESO van visitar el CosmoCaixa a Barcelona. Van realitzar l’activitat «Viu l’electricitat» i van visitar el museu. Us en deixem un recull de fotografies.