El proper divendres 26 de gener l’alumnat de 6è farà una visita al Museu Nacional d’Art de Catalunya (Barcelona) per fer un taller titulat «Dones i modernisme». L’objectiu de la visita és conéixer el Modernisme com a un important moviment artístic a Catalunya al segle passat.
Esperem que els alumnes gaudeixin d’aquesta sortida.
Tutors de 6è.